Una gran escola per aprendre

Ensenyem surf des de l'any 2003 i tenim més de 20 anys d'experiència surfejant. Una experiència que posem a la teva disposició perquè aprenguis de la manera més segura i divertida.

Som a la Barceloneta i també a l'arenal natural de Castelldefels, una de les millors platges de Catalunya i amb onatge permanent, ideal per a tots els nivells i com a millor opció per ensenyar i gaudir els autèntics valors del surf.

Disposem de canals abalisats exclusius on podras practicar surf tot l'any allunyat de banyistes i embarcacions.

Apunta't a un curs de surf i endute una experiència única i inoblidable. Aprèn surf a la nostra escola amb la seguretat i confiança que transmet el nostre experimentat equip de monitors. Som una escola homologada per la Federación Española de Surf, la International Surfing Association (ISA) i som Escola Oficial Billabong.

El millor de l'escola

LES MILLORS ONADES

Per la seva baixa profunditat i llarg recorregut, les platges de Castelldefels i Sitges tenen les millors onades per aprendre a surfejar.

CANAL PROPI

Només tu i la teva taula. Gràcies al canal exclusiu de l'escola podràs surfejar tranquil·lament, lluny de banyistes i embarcacions.

RESTAURANTE A PEU DE PLATJA

Al restaurant Sea Salt Surf de l'escola podràs prendre't un refresc o reposar forces amb el nostre menú dissenyat per a esportistes.

EN EL MILLOR ENTORN

Som prop de Barcelona però suficientment lluny per evitar les massificacions del turisme de la ciutat. En acabar la teva classe de surf podràs perdre't pels encantadors carrers de Sitges o el passeig de Castelldefels.
On som >

ELS MILLORS MONITORS

Monitors titulats en diferents modalitats de surf, primers auxilis i socorrisme. Ells et contagiaràn el seu amor per aquest esport.
Mira qui som >

INSCRIPCIONS ON-LINE

Reserva la teva plaça per a un dels nostres cursos de surf amb el sistema d'inscripció on-line.
Inscriu-te ara >

LA VERMUTERIA DE L'ESCOLA

A l'Escola Catalana de Surf també hi pots venir a dinar. El restaurant Sea Salt Surf Bar és el lloc ideal per desconnectar després d'una llarga jornada d'esport.

Podràs combatre la deshidratació amb un dels nostres deliciosos sucs naturals o recuperar forces amb el nostre menú equilibrat especialment dissenyat per a esportistes. Tot amb les millors vistes sobre el mar.

El restaurant també disposa d'una terrassa perquè els acompanyants puguin esperar tranquil·lament durant la classe.

T'estem esperant... ¿t'hi apuntes?

Visíta'ns quan vulguis i t'expliquem com funciona.