Surfeja a Barcelona amb nosaltres

Classes de surf de tots els nivells per a nens i adults. Sessions de surf dinàmiques i divertides en les quals pots escollir nivells des de la iniciació fins al perfeccionament.

Tenim escoles a peu de platja a Barcelona i Castelldefels amb canals propis per a que puguis surfejar sense obstacles ni distraccions. Escull un dels nostres cursos, casals de surf (o surf camps) o bé classes de dues hores i fes-te amb els fonaments del surf, seguretat, gestió de la taula, posar-te dret o agafar ones correctament.

Potser en dues hores no et convertiràs en un surfista professional, però segur que despertarem en tu la passió per aquest esport.

Desperta el surfista que hi ha en tu.

APÚNTA'T A UN CURS DE SURF

No tanquem a l'hivern.

Perquè surfear amb la Escola Catalana de Surf

Entre tots els monitors de la Escola Catalana de Surf tenim més de 50 anys d'experiència al món del surf i més de 30 anys d'experiència fent classes.

L'experiència i el coneixement són imprescindibles, però de gens serveixen si no som capaços de transmetre-t'ho de manera efectiva. Els nostres monitors de surf són els millors a proporcionar als alumnes els coneixements teòrics i a ajudar a posar-los en pràctica una vegada en l'aigua.

Els monitors de l'escola són els autèntics reponsables que els nostres alumnes estiguin sastisfechos. Pots llegir les seves opinions en la insígnia de Google.

Què aprendràs

L'objectiu principal de la nostra escola és proporcionar als alumnes una bona introducció i formació al surf aportant autonomia dins i fora de l'aigua, amb el material adequat, que els permeti iniciar-se en aquest esport amb qualitat, seguretat i diversió.

Objectius del curs:

• Conèixer la cultura, història i filosofia del surf
  • Entendre el mar (corrents, formació de les ones, rompents)
  • Visualització de possibles perills i com afrontar-los
  • Aprendre les regles de prioritat i seguretat
  • Escalfar adequadament abans d'entrar en l'aigua (estiraments, respiració, etc.)
  • Conèixer les diferents tècniques per posar-se dret sobre la taula
  • Conèixer els perills i com evitar cops propis o aliens
  • Aprendre a fer bé la remada i les diferents tècniques per remuntar les onades
  • Coneixement de l'equip; ús i manteniment
  • Entendre el mar en tota la seva dimensió i complexitat per poder fer surf per tot el món i amb garanties, atès que les condicions són molt diferents a cada platja

Les nostres classes són dinàmiques i divertides. Fem els grups segons edats i nivells. Així, si hi ha un grup amb un nivell més avançat, se li ensenya a progressar (girs, maniobres, tècnica, etc.) i a corregir possibles vicis. Les activitats estan contínuament supervisades pels nostres monitors. Al nostre equip comptem amb professionals experimentats que coneixen molt bé les platges de Barcelona, i amb més de deu anys d'experiència al món del surf, a més d'estar titulats en socorrisme i primers auxilis.

La platja ideal per aprendre a surfejar

A l'Escola Catalana de Surf tenim canals propis i exclusius a les platges de Barcelona i Castelldefels. Ambdues platges són ideals per a l'inici en la pràctica del surf ja que tenen poca profunditat, la qual cosa facilita la formació d'onades suaus perfectes per als que comencen.

A més, la poca profunditat assegura la presència d'onades bona part de l'any, a diferència d'altres platges com la de Barcelona o les del Maresme, on les probabilitats d'aconseguir onades són molt poques. Per aquesta raó, a l'Escola Catalana de Surf tenim 270 dies de surf a l'any. No tanquem a l'hivern.

¿Com és una classe de Surf?

Les nostres classes consisteixen en una petita introducció teòrica on el monitor de surf explica els fonaments del surf, elements de seguretat bàsics, i explica la tècnica per posar-se dret sobre la taula.

Si ja tens experiència amb el surf, el monitor et farà algunes preguntes per a fer-se una idea dels teus coneixements i avaluar si hi ha detalls que necessites revisar.

El monitor atendrà a qualsevol pregunta, farà una breu sessió d'escalfament, i finalment començarà la sessió pràctica dins de l'aigua.

Aquests són alguns dels elements que podràs aprendre durant una primera classe de surf, depenent de factors com el nivell de cada alumne i les condicions meteorològiques aquest dia:

• Seguretat i prioritats dins i fora de l'aigua
  • Entrar correctament a l'aigua
  • Remada i col·locació damunt la taula de surf
  • Superació de l'onada
  • Asseure's sobre la taula i posició d'espera
  • Girar la taula
  • Agafar l'onada
  • Take off i trajectòria vertical
  • Lliscament en l'onada
  • Renuncia a l'onada
  • Sortir de l'onada
  • Caigudes
  • Tornada a la platja

El surf és un esport saludable on, a més d'entrenar, es potencien valors com el treball, la constància i l'autosuperació personal. Tot per millorar la qualitat de vida de les persones en un entorn natural com és el mar.

No ho deixis per demà.

APUNTA'T A UNA CLASSE DE SURF