Nou Casal d'estiu de Paddle Surf per a nens i nenes

Com ja t'hauràs assabentat, aquesta primavera hem obert una nova escola de surf a Barcelona, just davant la platja de la Barceloneta. D'aquesta manera volem acostar-nos més als alumnes de la ciutat i sumem una nova localització a la nostra escola de Les Botigues de Sitges, a Castelldefels.

Si coneixes el mar de Barcelona sabràs que els dies d'onades són força escassos i quan aquests es donen no sempre trobem onades adequades per a principiants. En canvi, a Castelldefels les onades són millors per als que comencen a més de que els dies amb onades són molt més freqüents. Per aquesta raó a l'escola de Barcelona ens hem especialitzat en la pràctica de Paddle Surf o SUP.

¿Què és el Paddle surf?

El Paddle Surf és un esport de lliscament aquàtic en el que el navegant utilitza una pala per desplaçar-se per l'aigua mentre està dret sobre una taula. Aquesta disciplina té el seu origen en les arrels dels pobles polinesis.

És un esport que cada vegada té més adeptes, i recentment ha guanyat popularitat per ser una activitat divertida i relaxant a la vegada, ideal per aquells que vulguin fer exercici en un entorn natural, gaudint del mar i del paisatge marí, sentint com la taula llisca per sobre les petites onades de la costa.

El Paddle Surf activa els músculs que van des de les espatlles als peus. És un exercici d'allò més complet. És per això que molts atletes de primer nivell en diferents esports el practiquen dins de la seva rutina de preparació.

Beneficis del Paddle Surf

¿Per què el Paddle Surf és un esport tan especial? Vegem alguns dels seus beneficis:

• El Paddle Surf en la seva essència més bàsica és un exercici de baix impacte i, per tant, apte per a tots els públics.
  • Pot convertir-se en un exercici aeròbic. Amb un pulsòmetre podràs controlar la intensitat de l'exercici a mesura que el practiquis.
  • És un esport sense molt risc. Pensa que en cas de caure, ho faràs en l'aigua.
  • Pots remar sol o en grup, gaudir de la tranquil·litat del moment o compartir-ho amb uns altres.
  • El Paddle Surf et connecta amb la naturalesa. En estar dret la teva perspectiva de l'horitzó és molt més àmplia. T'encantarà!
  • És una bona teràpia de relax contra l'estrès. Visualitza com seria, per exemple, veure una posta de sol des d'una taula de Paddle Surf.
  • A més és un esport perfecte per practicar-lo en família

Nou Surf Camp per a nens i nenes

Aquest any estrenem nou campament d'estiu centrat en la pràctica del Paddle surf. El campament està indicat per a nens de 8 a 18 anys, té una durada d'una setmana i l'horari és de 10 a 13.30h. Inclou també sessions de carver board, snorkel, nocions de surf, jocs de socorrisme o SUP ioga.

Informa-te'n aquí => Paddle Surf Camp d'Estiu a Barcelona.

La diversió estarà assegurada!

de Abel Marsal Paddle Surf