Surf Iniciació - Nivell 1

El curs ideal per introduir-te en la pràctica del surf, adreçat a tots els nous alumnes de l'escola. Aprèn les nocions bàsiques per moure't pel mar amb la taula i aconseguir dominar les diferents tècniques de rem amb braços i cames. Descobreix com distingir els diferents tipus d'onades i practica la millor forma de pujar a la taula.

Durada: 2 hores x 4 dies
Castelldefels
Nivell: Principiants
Totes les edats
Reserva ara

Què farem

El curs d'iniciació perfecte per fer-te amb els fonaments d'aquest esport. Amb el curs d'iniciació al surf:

Agafaràs autonomia amb la taula dins i fora de l'aigua

Aprendràs a reconèixer les onades i sabràs com abordar-les

Exercitaràs rem de braços i cames

Ho passaràs genial mentre fas esport i salut

Preus

1 a 2 persones 196€ / persona

Si inscrius a més de dues persones tens descompte en el preu del curs.

-10% 3 a 4 persones 176€ / persona
-20% 5 o més 156€ / persona

Inclou: material necessari i assegurança d'accidents
Nota: Les classes de surf són en grups reduits (màx. 8 persones) i es convoquen regularment. Informació i horaris
Una cop fet el curs d'iniciació el preu de les classes soltes de surf serà de 35€ enlloc de 49€

Detalls de l'activitat

És el curs que han de realitzar totes les persones noves a l'escola. Consta de 4 classes (dies a escollir) de dues hores de durada cadascuna. El preu del curs inclou 4 classes amb professor titulat, assegurança i material per a la pràctica del surf (taula, neoprè, … ).

En aquest curs aprendràs:

• Seguretat i prioritats dins i fora de l'aigua
  • Entrar correctament en l'aigua
  • Remada i col·locació damunt de la taula de surf
  • Superació de l'onada
  • Asseure's sobre la taula i posició d'espera
  • Girar la taula
  • Agafar l'onada
  • Take off i trajectòria vertical
  • Lliscament en l'onada
  • Renuncia a l'onada
  • Sortir de l'onada
  • Caigudes
  • Tornada a la platja

Gràcies als seus fons marins, les classes de surf a Barcelona i Castelldefels són ideals i recomanables per a la pràctica de surf tant d'adults com de nens (a partir de 7 anys). A la nostra escola tenim gent de totes les edats!

El preu del curs inclou:

• material necessari
  • assegurança d'accident

Horaris

El curs d'iniciació al surf el podràs fer en l'horari següent:

CastelldefelsBarcelona
Dilluns Tancat A concretar
Dimarts De 9.00 a 20.00 hores
Dimecres
Dijous
Divendres
Dissabte De 9.00 a 20.00 hores
Diumenge

Després de la inscripció t'enviarem emails de convocatòria de cursos cada vegada que hi hagi onades adeqüades per aprendre a surfejar. Només hauràs de fer clic a l'enllaç de l'email per confirmar la teva assistència. Així t'assegurem que aprendràs amb les millors condicions.

Important: És obligatori arribar a l'escola entre 15 i 20 minuts abans de començar la classe.

Aquest curs té 1 any de validesa des del moment de la compra.

Localització

Castelldefels

Port Ginesta
Local 109, Les Botigues de Sitges
08860 Castelldefels, Barcelona
Com arribar-hi >

Com arribar-hi:
C-32 o C-31 (peatge)
Renfe Línia R2S direcció Vilanova i la Geltrú
L94, Barcelona Pl. Catalunya-Platja de Castelldefels-Botigues de Sitges

Preguntes freqüents

Per realitzar qualsevol dels cursos en la Escola Catalana de Surf és imprescindible saber nedar. També és recomanable tenir un estat de forma física correcte, la qual cosa també t'ajudarà a treure més profit del curs.

A partir dels 6 anys. És imprescindible saber nedar.

Pots fer la inscripció online des d'aquesta mateixa pàgina o si ho prefereixes pots trucar-nos per telèfon al número de contacte i t'atendrem durant el nostre horari d'oficina.

Pots començar el curs quan vulguis. Una vegada inscrit a un curs t'enviarem un email amb un calendari dels dies, hores i llocs i tu tries el dia que vols venir. Així de fàcil!

Cada setmana enviem per email les convocatòries previstes en funció de les condicions meteorològiques. Si vols apuntar-te a la classe, només has de fer clic a l'enllaç de l'email que rebràs per confirmar la teva assistència.

Les classes acostument a tenir una durada de dues hores. Els horaris son variables; t'enviarem convocatòries cada setmana.

VEURE MÉS PREGUNTES FREQÜENTS >

Opinions dels nostres alumnes