NOU!

Surf Perfeccionament menors

Perfecciona la teva tècnica i posa't en forma amb aquest curs mensual de surf. Practica rutines d'entrenaments específics de surf amb seguretat i a l'aire lliure i puja a la taula cada setmana amb aquest curs orientat a nens i nenes de 6 a 17 anys. Comprèn des dels nivells més bàsics, iniciació, fins als més avançats, perfeccionament i competició. D'octubre a maig.

(1 oct - 31 maig) 2 hores x 1 ó 2 dies / setmana
Tots els nivells
Edat: 7 a 17 anys

El curs de perfeccionament de surf és un curs per a nens de formació continuada completa de Surf i carver. Tenim 4 punts bàsics: teoria, pràctica, preparació física i vídeo-correcció. Entrenem una vegada per setmana i pots triar entre venir dissabtes o diumenges.

Posa't en forma, millora la teva tècnica i participa en competicions interescolars de surf.

Els objectius d'aquest curs són:

Agafar autonomia amb la taula dins i fora de l'aigua

Perfeccionament de les diverses maniobres (take off, bottom turn, cutbak, reentry, snap, floater, tècnica de tub)

Entrenament físic: força, coordinació, agilitat, equilibri, flexibilitat, capacitat pulmonar

Posicionament tàctic

Carver o surf skate: mecanització de moviments, simulació de situacions reals a l'aigua, posicionaments, pesos, canvis de costat, rotacions de tronc, flexió extensió

Participació en competicions de surf interescolares a nivell nacional

Triar una de les següents modalitats:

Pagament per domiciliació bancaria

10% de descompte per pagament trimestral

15% de descompte per pagament anual

El preu inclou:
  • Material: Taula de surf i vestit de neoprè. El monitor triarà la més adequada de més de 30 diferents. Skate, SUP i tots els materials que emprarem.
  • Assegurança d'accidents privada
  • Monitor titulat
  • Instal·lacions: dutxes d'aigua calenta i vestuaris per desar els teus objectes de valor (cartera, mòbil, claus...)

Només necessitaràs:

• Roba de bany (vestit de bany/bikini). Recomanem utilitzar-ho per sota del neoprè.
  • Tovallola
  • Calçat esportiu

Aquest curs per a nens està destinat a crear rutines d'entrenament específics per al surf en el que aniràs evolucionant gradualment amb l'ajuda dels nostres monitors qualificats.

A mesura que l'alumne vagi millorant el seu nivell anirà canviant de grup, d'iniciació a intermedi i d'intermedi a perfeccionament o competició.

Els entrenament de forma regular té una millora i resultats en el surf dels nostres alumnes espectaculars.

Les sessions setmanals tenen una durada de 2 hores i en funció de la programació o de les ones combinarem teoria, surf, *carver *skate vídeo correcció o alguna sorpresa més. ;)

• Sessions de surf | Sempre que sigui possible
  • Sessions de Carver Skate | Tecnificació
  • Preparació física | Surf Training
  • Videocorrecció | Teoria
  • Competicions | Opcional

Sessions de surf

• Tècnica i tàctica de surf
  • Videocorrecció
  • Experimentar altres platges de la zona
  • Divisió per nivells: A, B i C

Sessions de carver skate

• Mecanitzar moviments
  • Simulació de situacions reals
  • Posicionaments
  • Pesos
  • Canvi de cantos
  • Rotacions de tronc
  • Flex-Ext

Sessions de preparació física

• Augment de la mobilitat força i flexibilitat del cos
  • Reduïr la rigidesa muscular i de les articulacions
  • Millorar la resistència cardiovascular
  • Familiarització amb el medi, natació amb onades i apneas

Les classes del curs de perfeccionament de surf mensual per a nens són d'un o dos dies a triar entre els següents:

• Dissabte: 9:00 a 11:00 h
  • Diumenge: 9:00 a 11:00 h

Important: És obligatori arribar a l'escola entre 15 i 20 minuts abans de començar la classe.

Has de portar tovallola, vestit de bany (tipus natació ja que és més còmode amb el neoprè), xancletes i calçat esportiu. A l'estiu també crema solar i a l'hivern escarpins per als peus.

Els monitors de l'escola s'encarreguen de vetllar per la seguretat dels alumnes. Tots el monitors tenen coneixements de socorrisme i primers auxilis.

La forma de pagament és per domiciliació bancaria, tret del primer mes que, en ser d'inscripción online, es fa amb tarjeta de crèdit/dèbit.

Per descomptat. Pots portar la teva pròpia taula, neoprè, etc.

Tot el material està inclòs a la classe o curs de surf. A més d'una taula de surf o paddle surf et facilitarem un vestit de neoprè de la teva talla.

Els monitors estan permanentment vigilant els alumnes. Les classes mai tenen més de 8 alumnes per monitor, la qual cosa els permet oferir classes de qualitat amb vigilància constant. A més, la platja de Castelldefels, on fem la majoria de classes, és una platja de molt poca profunditat el que facilita la formació d'ones petites i fàcils per aprendre, alhora que ofereix un bon nivell de seguretat. Tot el material de surf d'iniciació és tou per a protegir-nos dels cops i compleix amb les exigències en matèria de seguretat.