Abonament de Surf

Reserva un abonament de fins a 20 hores de classe de surf per a que consumeixis quan tu vulguis.

Fins a 20 hores
Nivell: Tots
Totes les edats

L'objectiu principal de la nostra escola es proporcionar als alumnes ho aspecte tècnic i físic que les permeti realitzar maniobres sobre les onades. Saber estar dins de l'aigua, respectar els torns i les prioritats.

Enfortir l'aspecte psicològic de autosuperación i aportar autonomia dins i fora de l'aigua, saber triar el material adequat a les condiciones del mar con qualitat, seguretat i diversió.

Abonaments 8, 12 i 20 classes .des de 264€

Inclou: material necessari i asegurança d'accidents

Aquest pack va destinat a aquelles persones que volen progressar en el surf amb continuïtat.

L'organització del grup de perfeccionament estarà centrada en la cerca de les millors ones segons el nivell dels nostres alumnes. Per a això disposem de l'escola mòbil, que ens permet moure'ns entre Montgat, Castelldefels i Sitges segons les condicions de les ones.

Les classes duraran unes dues hores aproximadament i es realitzarà un escalfament general, seguit de teòrica, pràctica i treballar els objectius proposats pel professor segons nivell.

Cada setmana, entre dijous i divendres, t'enviarem un email de convocatòria en el qual se t'informarà dels dies de classe, les hores i la ubicació. Amb un sol clic podràs validar la teva assistència. Solament s'explicarà com a assistència els dies en què l'alumne venja a classe.

Podràs fer les classes de surf en l'horari següent:

CastelldefelsBarcelona
Dilluns Tancat Tancat
Dimarts de 10.30 a 12.30 hores

de 16.00 a 18.00 hores
a concretar
Dimecres
Dijous
Divendres
Dissabte

de 10.00 a 12.00 hores

de 12.30 a 14.30 hores

de 16.00 a 18.00 hores

Diumenge

Després de la inscripció t'enviarem emails de convocatòria de cursos cada vegada que hi hagi onades adeqüades per aprendre a surfejar. Només hauràs de fer clic a l'enllaç de l'email per confirmar la teva assistència. Així t'assegurem que aprendràs amb les millors condicions.

Important: És obligatori arribar a l'escola entre 15 i 20 minuts abans de començar la classe.

Aquest curs té 1 any de validesa des del moment de la compra.

Las classes de surf es faràn en qualsevol de les dues escoles de Barcelona o Castelldefels. Pots veure la localització exacta al mapa.

Barcelona (oficines)
Rocafort, 188
08029, Barcelona

De manera temporal i degut a l'alerta sanitària pel COVID-19, no podem permetre la utilizació de dutxes i vestidors.

Per realitzar qualsevol dels cursos en la Escola Catalana de Surf és imprescindible saber nedar. També és recomanable tenir un estat de forma física correcte, la qual cosa també t'ajudarà a treure més profit del curs.

Les nostres escoles són a Castelldefels (veure mapa) i Barcelona. També disposem de l'escola móbil, amb la que ens desplacem a les platges amb les millors onades, com ara Sitges o Montgat.

Les classes acostument a tenir una durada de dues hores. Els horaris son variables; t'enviarem convocatòries cada setmana.

A l'escola tenim alumnes de totes les edats, des dels 6 fins als 60. Tenim activitats per a tot tipus de persones, edats i nivells de surf.

Tot el material està inclòs a la classe o curs de surf. A més d'una taula de surf o paddle surf et facilitarem un vestit de neoprè de la teva talla.

A partir dels 6 anys. És imprescindible saber nedar.