Surf Camp Setmana Santa

Passa una Setmana Santa diferent al nostre Surf camp. Gaudeix del mar, fes nous amics, coneix el medi i millora la teva tècnica de surf sota la supervisió dels nostres instructors titulats. Els nostres surf camps estan pensats per a alumnes de totes les edats i nivells. Aprendràs a surfear amb la millor companyia!

Dates: 25 - 29 de març 2024
Nivell: Tots
Edat: Totes

Al casal de surf de Setmana Santa t'iniciarem en la pràctica del surf perquè et facis amb els fonaments d'aquest esport; i si ja tens experiència ens adaptarem al teu nivell.

Agafaràs autonomia amb la taula dins i fora de l'aigua

Aprendràs a reconèixer les ones i sabràs com abordar-les

Exercitaràs rem de braços i cames

Ho passaràs genial fent esport i salut amb els teus companys

1 a 2 persones 175€ / persona

Si inscrius a més de dues persones tens descompte en el preu del curs.

-10% 3 o més persones 157,5€ / persona
Inclou: material necessari i assegurança d'accidents

El surf camp de la Escola Catalana de Surf combina el surf amb activitats orientades a aquest esport com són stand up paddle, skate, lectura del medi o videocorreccions. La diversió està assegurada!

El preu del curs inclou classes amb professors titulats, assegurança i material per a la pràctica del surf (taula, neoprè, … ).

En aquest curs aprendràs:

• Seguretat i prioritats dins i fora de l'aigua
  • Entrar correctament en l'aigua
  • Remada i col·locació damunt de la taula de surf
  • Superació de l'onada
  • Asseure's sobre la taula i posició d'espera
  • Girar la taula
  • Agafar l'onada
  • Take off i trajectòria vertical
  • Lliscament en l'onada
  • Renuncia de l'onada
  • Sortida de l'onada
  • Caigudes
  • Tornada a la platja

El preu del curs inclou:

• material necessari
  • assegurança d'accident

DillunsDimartsDimecresDijousDivendres
9.30 - 10.00 Benvinguda Teoría Preferències Teoría Taules Teoría Medi Teoría Competició
10.00 - 12.00 Classe de surf / paddle surf Classe de surf / paddle surf Classe de surf / paddle surf Classe de surf / paddle surf Competició de surf / paddle surf
12.30 - 13.30 Carver Carver Teoría Video correcció Comiat

Nota: Les activitats són susceptibles a canvis en funció de les condicions climatològiques, de les necessitats dels alumnes i del nombre de persones que formen el grup de la setmana en qüestió.

Pots veure la localització exacta al mapa.

Per realitzar qualsevol dels cursos en la Escola Catalana de Surf és imprescindible saber nedar. També és recomanable tenir un estat de forma física correcte, la qual cosa també t'ajudarà a treure més profit del curs.

Els monitors de l'escola s'encarreguen de vetllar per la seguretat dels alumnes. Tots el monitors tenen coneixements de socorrisme i primers auxilis.

Els monitors estan permanentment vigilant els alumnes. Les classes mai tenen més de 8 alumnes per monitor, la qual cosa els permet oferir classes de qualitat amb vigilància constant. A més, la platja de Castelldefels, on fem la majoria de classes, és una platja de molt poca profunditat el que facilita la formació d'ones petites i fàcils per aprendre, alhora que ofereix un bon nivell de seguretat. Tot el material de surf d'iniciació és tou per a protegir-nos dels cops i compleix amb les exigències en matèria de seguretat.

De manera temporal i degut a l'alerta sanitària pel COVID-19, no podem permetre la utilizació de dutxes i vestidors.

Pots pagar amb targeta (VISA, Visa Electrón) o en efectiu.

En el cas improbable que un alumne es faci mal, el monitor/a responsable comunica al director de l'escola i als pares qualsevol sospita o queixa de salut dels nens/as, així com cops o ferides sigui quina sigui la seva gravetat. Tots dos centres de la Escola Catalana de Surf disposen d'un C.A.P. (Centre d'Atenció Primària).

En el cas que els pares o tutors del nen/a no es trobin en les instal·lacions de l'escola es comunicarà la situació als pares i es trasllada als nens al centre perquè els visiti el metge. En funció del diagnòstic, d'acord amb els pares i el tractament prescrit pel doctor, es decideix la continuïtat de l'estada i el procediment a seguir.

Tots els cursos de la Escola Catalana de Surf inclouen un segur metge d'accident que cobreixen cures o tractaments així com el trasllat del nen al domicili familiar en cas de necessitat. Els equips directius de l'escola estan formats en primers auxilis.