Classe de Surfskate

Aprèn a surfejar l'asfalt amb un surfskate: carving, pumping, velocitat, plans inclinats o bowls. Un skate d'eix mòbil que simula el moviment del surf i et permet practicar amb total precisió.

Durada: 1 hora
Tots els nivells
Totes les edats

En les classes carverboard aprendràs a:

Moure't amb naturalitat i estabilitat sobre el surfskate o *carverboard

Conèixer el moviment d'un surfskate fins a interioritzar-lo

Generar velocitat sense baixar del surfskate (tècnica del pumping)

Baixades i plans inclinats com si fossin ones

Girs i derrapatges

El preu per a la inscripció a un grup de classe de surf és:

Classe de Surfskate (1 hora) .25€ / persona

Inclou: material necessari i assegurança d'accidents

Si encara no coneixes el Surfskate prepara't per a gaudir les millors sensacions del surf sobre l'asfalt. Bàsicament es tracta d'una alternativa increïble per als dies que no tenim onades!

El Surfskate (també conegut com a Carveboard) és originari de Califòrnia, on un pare el va crear perquè el seu fill pogués surfejar sobre l'asfalt els dies sense onades. A primer cop d'ull ens pot semblar similar a mountains boards o patins de platja per a cometa… Però no és així, el carver té una sèrie de peculiaritats que ens permeten traçar girs com si anéssim en les onades, podent fer bons bottom turns i fins i tot cutbacks.

Al llarg dels anys hem anat desenvolupant el nostre propi mètode d'ensenyament de surf skate. No importa el nivell que tinguis. Si mai has fet surf o skate abans, et garantim que sortiràs patinant; i si tens un nivell intermedi t'assegurem que evolucionaràs considerablement. A més, notaràs que el teu surf millorarà ja que pots practicar amb molta més intensitat en no dependre de les condicions del mar.

En les classes de surfskate t'ensenyem la bases per a patinar i fer-ho amb seguretat i diversió. Combinem sessions específiques de tècnica de surf perquè millors els teus girs i maniobres amb sessions de bowl.

L'horari de classes de surfskate es a convenir dins l'horari de l'escola.