Travessa Paddle surf Garraf

Descobreix racons ocults de la costa del Garraf damunt de la teva taula de paddle surf i en una travessa guiada per un monitor titulat. Explora penya-segats, descobreix coves inaccessibles i gaudeix aigües netes i cristal·lines mentre passeges pel mar. El Paddle Surf és un esport molt fàcil d'aprendre, a l'abast de totes les edats i no exigeix unes condicions físiques especials.

Durada 1,5 hores
Nivell: Tots

En aquesta sortida aprendràs les nocions bàsiques del paddle surf per ser autosuficient mentre gaudeixes del paisatge i la costa del Garraf

Agafaràs autonomia amb la taula de paddle surf dins i fora de l'aigua

Aprendràs a desplaçar-te amb seguretat

Estimularàs la teva capacitat aeròbica i resistència muscular

Desenvoluparàs l'equilibri

Ho passaràs genial fent esport i salut

1 a 2 persones .50€ / persona

Si inscrius a més de dues persones tens descompte en el preu del curs.

-10% 3 a 4 persones . 45€ / persona
-20% 5 o més . 40€ / persona

Inclou: material necessari i assegurança d'accidents

T'acostem a aquesta experiència única per un paradís ple a vessar de llocs amagats, bancs de peixos i aigües cristal·lines. Amb el paddle surf gaudiràs de la sensació d'evasió, de passejar per sobre del mar, de poder recórrer la costa i veure els paisatges des d'un angle diferent mentre contemples el fons marí.

L'activitat consisteix en una ruta en Paddlesurf o Stand up paddle en una de les costes més accidentades de Catalunya, la costa del Garraf.

No és necessari tenir experiència; el nivell de dificultat és baix. Es tracta d'una activitat apta per tots els publicos. La sortida inclou tot el material necessari. Només has de venir i gaudir d'aquest paratge natural.

Sortides tots els dies i tot l'any des de la platja de Sitges. La ruta és en grup i està guiada per un monitor titulat.

Podràs fer aquesta activitat qualsevol dia de dilluns a diumenge de 10 a 19 hores. Després de la inscripció t'enviarem emails de convocatòria de classes cada vegada que hi hagi onades adeqüades per practicar paddle surf. Només hauràs de fer clic a l'enllaç de l'email per confirmar la teva assistència. Així t'assegurem que tindràs les millors condicions.

Aquesta activitat té 1 any de validesa des del moment de la compra.

La sortida de la travessa es podrà fer des de l'escola de Castelldefels. Pots veure la localització exacta al mapa.

Per realitzar qualsevol dels cursos en la Escola Catalana de Surf és imprescindible saber nedar. També és recomanable tenir un estat de forma física correcte, la qual cosa també t'ajudarà a treure més profit del curs.

Els monitors estan permanentment vigilant els alumnes. Les classes mai tenen més de 8 alumnes per monitor, la qual cosa els permet oferir classes de qualitat amb vigilància constant. A més, la platja de Castelldefels, on fem la majoria de classes, és una platja de molt poca profunditat el que facilita la formació d'ones petites i fàcils per aprendre, alhora que ofereix un bon nivell de seguretat. Tot el material de surf d'iniciació és tou per a protegir-nos dels cops i compleix amb les exigències en matèria de seguretat.

Tot el material està inclòs a la classe o curs de surf. A més d'una taula de surf o paddle surf et facilitarem un vestit de neoprè de la teva talla.