NOU!

Curs Open Water Diver

Amb el curs de busseig Open Water Diver t'introduiràs en el divertit món del submarinisme, aprendràs a planificar i realitzar immersions reals i a com prevenir i gestionar problemes. El curs ideal si ja has experimentat el busseig i vols obtenir una certificació que et permeti submergir-te en les aigües de tot el món.

Costa Brava
Nivell: Iniciat
A partir de 10 anys
Reserva ara

Què farem

El curso perfecto para mejorar tus conocimientos del submarinismo. El curso de buceo Open Water Diver incluye:

1 Inmersión en aguas confinadas (piscina) para practicar las técnicas de buceo básicas

4 Inmersiones en aguas abiertas (mar) (2 desde playa y 2 desde barco en la costa brava) para repasar tus habilidades y explorar el fondo

2 Sesiones de Teoría Open Water Diver

Todo el equipo de buceo necesario

Materiales de Formación Digital

Acceso ILIMITADO a Cuestionarios de Revisión

Acceso ILIMITADO al Aula Virtual

Certificación Digital Open Water Diver

Preus

Els preus per a la inscripció a un grup de Open Water Diver són els següents:

Curs Open Water Diver .395€ / persona

Inclou: material necessari i assegurança d'accidents
Nota: Les classes de submarinisme són en grups reduïts i es convoquen regularment. Informació i horaris

Detalls de l'activitat

El nostre programa està orientat a tots aquells futurs bussejadors que tenen disponibilitat entre setmana i prefereixen realitzar el curs en grup (màxim 4 bussejadors), podent-se adaptar a diferents horaris.

El curs inclou:

• Desenvolupament de coneixements per comprendre els principis bàsics del busseig autònom: podràs realitzar els mòduls de teoria còmodament des de casa teva o des d'on vulguis amb l'estudi online comptant sempre amb la nostra ajuda. Farem les sessions de repàs de la teoria que siguin necessàries.
  • 1 immersió en aigües confinades / piscina per aprendre i practicar les tècniques de busseig bàsiques, com ara preparar el teu equip de busseig, i exercicis per adquirir les habilitats i les destreses necessàries per a bussejar en aigües obertes (al mar).
  • 4 immersions en aigües obertes / mar (2 des de platja i 2 des de vaixell a la Costa Brava) per repassar les teves habilitats i explorar el fons.

Som una escola i botiga on oferim cursos de busseig a Barcelona i fem les immersions a la Costa Brava.

Horaris

El curs de submarinisme Open Water Diver el podràs fer en l'horari següent:

Dilluns Segons demanda
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Dissabte De 9.00h a 18.00h
Diumenge

Després de la inscripció t'enviarem emails de convocatòria de cursos cada vegada s'organitzin grups. Només hauràs de fer clic a l'enllaç de l'email per confirmar quan vindràs.

Important: És obligatori arribar a l'escola 30 minuts abans de començar la classe.

Localització

Port Ginesta
Local 109, Les Botigues de Sitges
08860 Castelldefels, Barcelona