Vine a la Festa d'inauguració de la nova Escola Catalana de Surf

Com potser ja deus saber, aquest hivern hem estat molt enfeinats a l'Escola Catalana de Surf. Hem estat treballant per fer realitat un projecte que sempre havíem somniat: un centre esportiu construit al voltant del surf i aprofitant els avantatges que ofereix la nostra privilegiada localització. Després de moltes hores de planificació i dissenys 3D seguits de setmanes de molta pols, parets a terra i olor de pintura, ara, per fi, ho tenim molt a prop.

És per això que ens fa molta il·lusió convidar-vos a la Festa d'Inauguració de la nova Escola Catalana de Surf el proper Dissabte 30 d'abril!

Hem preparat un matí d'activitats esportives dirigides on podràs participar de Sessions de Surf Training, Surf Skate, Ioga. A més de les sessions de grupt et convidem a relaxar-te amb el vermouth electrònic i una copa de cava. També tindrem experts en apnea que ens faràn una xerrada sobre els secrets d'aquesta pràctica esportiva.

Volem gaudir amb tu d'un dia molt especial, així que no dubtis a portar amics i familia.

A continuació tens el programa d'activitats:

AULAGYMSURFSUPPATIMÚSICAGYMNÀS/PATI

12:30
13:00
13:30

Hem arribat al límit de reserves per les activitats esportives. Però pots venir igualment a acompanyar-nos en aquest dia tan especial i gaudir de la festa i el vermouth musical. ☺️

404 m2 dedicats al Surf

Les noves instal·lacions inclouen l'espai de l'antiga escola de surf, amplis vestidors amb capacitat per a grups d'alumnes, una nova zona de neteja de neoprens i emmagatzamatge de taules, área de pupilatge amb accés segur i obert 365 dies l'any, 2 lavabos amb accés adaptat, un gimnàs de 50m2, botiga de material de surf i tot construit al voltant d'una vermuteria on podràs recuperar forces després d'un dia de surf. Tot plegat en un petit complex de 404m2 totalment dedicats al surf.

Noves instal·lacions adaptades

Seguint amb la nostra línia d'oferir activitats adaptades per alumnes amb necessitats especials hem volgut reforçar encara més aquest aspecte i per això hem millorat les instal·lacions per a fer-les totalment accessibles. Perquè la nostra missió és acostar el surf a tothom, sense excepcions.

Nou servei de lloguer d'espais

A partir d'ara podràs comptar amb l'Escola Catalana de Surf per dur a terme tot tipus d'actes com ara activitats de team building, festes d'aniversari, comiats de solter o el que se t'acudeixi.

T'esperem el proper dissabte 30 d'abril!

(Recorda portar equipació esportiva si vols participar en alguna de les activitats.)

de Abel Marsal Surf Eventos