Paddle Surf Iniciació

El curs ideal per introduir-te en la pràctica del paddle surf adreçat a tots els nous alumnes de l'escola. Aprèn les nocions bàsiques per moure't pel mar amb la taula i aconseguir dominar les diferents tècniques de rem. Descobreix com distingir els diferents tipus d'onades i practica la millor forma de pujar a la taula.

Durada: 1,5 hores x 4 dies
Castelldefels
Nivell: Principiants
Totes les edats
Reserva ara

Què farem

El curs d'iniciació perfecte per fer-te amb els fonaments del Paddle Surf. Amb aquest curs d'iniciació:

Agafaràs autonomia amb la taula de paddle dins i fora de l'aigua

Aprendràs a reconèixer les onades i sabràs com abordar-les

Entrenaràs equilibri, força de cames i tors i exercitaràs rem de braços

Ho passaràs genial mentre fas esport i salut

Preus

Curs Paddle Surf 125€ / persona
Inclou: material necessari i assegurança d'accidents
Nota: Les classes de paddle surf són en grups reduits (màx. 8 persones) i es convoquen regularment. Informació i horaris

Detalls de l'activitat

Horaris

El curs d'iniciació de paddle surf el podràs fer en l'horari següent:

CastelldefelsBarcelona
Dilluns Tancat A concretar
Dimarts De 9.00 a 20.00 hores
Dimecres
Dijous
Divendres
Dissabte De 9.00 a 20.00 hores
Diumenge

Després de la inscripció t'enviarem emails amb la convocatòria de classes. Només hauràs de fer clic a l'enllaç de l'email per confirmar la teva assistència. Ho fem així per assegurar sempre les millors condicions per fer la classe.

Important: És obligatori arribar a l'escola entre 15 i 20 minuts abans de començar la classe.

Aquest curs té 1 any de validesa des del moment de la compra.

Localització

Your surf lessons will be held at either of the schools in Barcelona or Castelldefels. The exact venue is shown on the map.

Castelldefels

Port Ginesta
Local 109, Les Botigues de Sitges
08860 Castelldefels, Barcelona
Com arribar-hi >

Com arribar-hi:
C-32 o C-31 (peatge)
Renfe Línia R2S direcció Vilanova i la Geltrú
L94, Barcelona Pl. Catalunya-Platja de Castelldefels-Botigues de Sitges

Preguntes freqüents

Tot el material està inclòs a la classe o curs de surf. A més d'una taula de surf o paddle surf et facilitarem un vestit de neoprè de la teva talla.

Per realitzar qualsevol dels cursos en la Escola Catalana de Surf és imprescindible saber nedar. També és recomanable tenir un estat de forma física correcte, la qual cosa també t'ajudarà a treure més profit del curs.

VEURE MÉS PREGUNTES FREQÜENTS >

Opinions dels nostres alumnes