Vine a fer Paddle Surf amb nosaltres

Classes de paddle surf de tots els nivells per a nens i adults. Sessions de paddle surf dinàmiques i divertides en les quals pots escollir nivells des de la iniciació fins al perfeccionament

Tenim escoles a peu de platja a Barcelona i Castelldefels amb canals abalisats exclusius per surfear sense obstacles ni distraccions. Escull un dels cursos d'una setmana, campaments de surf (o surf camps) o bé classes soltes de dues hores i fes-te amb els fonaments del stand up paddle surf, seguretat, gestió de la taula, posar-te dret o agafar onades correctament.

Potser en dues hores no et convertiràs en surfista professional, però despertarem en tu la passió per aquest esport.

Desperta al surfista que portes a dins.

APUNTA'T A UN CURS DE PADDLE SURF

Amb els cursos de paddle surf aprendràs les nocions bàsiques per ser autosuficient i gaudir d'aquest esport. Els objectius que fixem per a que puguis moure't amb total seguretat en l'aigua són:

• Entendre el mar (corrents, formació de les onades, trencants)
  • Visualització de possibles perills i com afrontar-los
  • Aprendre les regles de prioritat i seguretat
  • Escalfar adequadament abans d'entrar en l'aigua (estiraments, respiració, etc.)
  • Conèixer les diferents tècniques per posar-se en peus sobre la planxa
  • Conèixer els perills i com evitar cops propis o aliens
  • Aprendre a fer bé la braçada i a remuntar les onades submergint-te
  • Coneixement de l'equip; ús i manteniment