Com a escola de surf homologada tenim una gran quantitat de taules de surf i equipació disponible per llogar.

Si tens experiència amb la taula i vols practicar surf pel teu compte però no tens equip, a l'Escola Catalana de Surf posem a la teva disposició el material necessari: taules de surf i paddle surf de diversos tipus, vestits de neoprè de totes les talles, rems i altres accessoris.

Pots llogar material de surf per hores fins a un dia sencer a la nostra escola de Castelldefels.

Nota: Si vens a fer una classe de surf el material està inclòs en el preu.

Preus de lloguer

Tenim taules tipus soft acolxades amb escuma tova per evitar cops i amb quilles de plàstic flexible per evitar talls.

Les mides van des de 6'0, 7'0, 7'6, 8'0, ideals per a principiants ja que permeten agafar onades amb facilitat i també per a experts en dies de poques onades.

Pels més exigents tenim taules evolutives 6,8 d'epoxi. Shortboards de 6,3 d'epoxi i 6,0 de fibra de vidre.

També tenim taules de paddle surf inflables de 10,2 peus tipus tot terreny (all-rounder) per passejar i fins i tot per agafar onades.

surfboard

Taula de surf

paddle_board

Taula paddle surf

paddle_board

Big SUP
(fins a 8-10 persones)

neopreno

Vestit neoprè

pack neopreno + tabla

Neoprè + taula

1 hora 15€ 15€ 85€ 10€ 25€
2 hores 25€ 25€ 135€ 15€ 35€
3 hores 35€ 35€ - 20€ 45€
1 dia 60€ 60€ - 35€ 80€

Lloguer de carver board: 5 € / hora

Servei de pupilatge (magatzem de taula de surf i neoprè + dutxes i vestidors): 36€ / mes

Requisits per llogar material de surf i paddle surf

Per llogar material de surf o paddle surf és imprescindible que dominis les tècniques i tinguis els següents coneixements bàsics:

• Conèixer les regles de prioritat i seguretat dins de l'aigua
  • Tenir unes mínimes nocions de surf
  • Frenar
  • Desviar

Per a la teva seguretat i la dels altres si encara no tens aquests coneixements, et recomanem realitzar el nostre curs d'iniciació al surf.

És indispensable el lliurament del teu DNI o document d'identificació similar juntament amb un dipòsit.

La persona que lloga el material és responsable de retornar-ho sense cap desperfecte. Per tant el client haurà de fer-se càrrec de les possibles reparacions.

Els retards en el lliurament del material de lloguer es paguen a part.

No es llogarà material de surf o paddle surf si les condicions del mar no són les adequades.

Localització i horaris

Per llogar material de surf pots passar per les nostra escola de Castelldefels dins l'horari d'atenció al públic. No fem reserves de material.