Tenim la sort de comptar amb els millors monitors de surf. Ells s'encarregaran que gaudeixis, aprenguis a bon ritme a la vegada que vetllaran per la teva seguretat a tot moment.

Director i monitor

Abel Marsal

Abel és el fundador de l'escola "El Boss". Malgrat estar embolicat amb la gestió de l'escola sempre té un moment per ficar-se a l'aigua a fer classes amb els seus alumnes. Li encanta fer classes de surf, té més de 10 anys d'experiència.

Assertiu
Motivador
Sentit de l'Humor
Monitora i codirectora

Anna Carbonell

La cara menys visible del projecte. La podreu veure en dies de bones ones amb un somriure en la cara i disposada a donar bons consells per millorar el vostre surf. És la Bomba!

Empàtica
Positiva
Perfeccionista
Monitora de surf

Claudia de Gispert

És la nostra educadora social. Tot llum i amor. Va començar com a alumna de l'escola i ha acabat com a responsable de monitors. Al trencant es perillsa!

Amor
Simpatia
Docent

Malena Giumelli

Lideratge
Humilitat
Anglès

Vols treballar de monitor de surf?

T'expliquem el que busquem en un monitor de surf per a l'escola.