A més de fer classes a grups i particulars també oferim classes a escoles per donar als alumnes la oportunitat de conèixer i practicar esports aquàtics i emergents com el surf, el paddle surf o el surf skate.

El nostre objectiu és fomentar l'afició al surf i proporcionar una bona introducció a l'esport, aportant autonomia i seguretat dins l'aigua i amb el material adequat. Utilitzem el surf com a plataforma educativa en valors com la generositat, la superació i la inclusió.

Aquesta és la filosofia de l'Escola Catalana de Surf amb la oferta per alumnes d'escoles, instituts i cicles formatius.

Extraescolars de Surf

Aquest format està pensat per a escoles i instituts que vulguin realitzar activitats formatives d'educació física al voltant del surf dins o fora del currículum. Pels alumnes d'institut serà en horari lectiu fins al migdia i pels de primària podrà ser dins o fora de l'horari lectiu.

Es pot realitzar durant el matí o a la tarda.

Surf escolar

Activitats de surf, paddle surf, surf skate i entrenaments específics per la millora de l'equilibri i la coordinació per mitjà de jocs per equips.

Activitats dins de l'horari escolar en substitució o com alternativa a les classes d'educació física.

Horari Escoles: Dilluns a divendres de 9:00h a 16:00h.
Horari Instituts: Dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h.

Surf extraescolar

Activitats de surf, paddle surf, surf skate i entrenaments específics per la millora de l'equilibri i la coordinació per mitjà de jocs per equips.

Horari: Dilluns a divendres de 17:00h a 19:00h.

Extraescolars de Surf

Formació per Nivells

En les classes ens adaptem al nivell de cada grup i també al de cada alumne.

Nivell 1. Iniciació

Objectiu: Posar-se dret i mantenir-se damunt la taula

• Seguretat dins l'aigua
  • Normes de conducta
  • Aprendre a dominar la taula
  • Entendre el mar i anticipar les onades
  • Gaudir de l'activitat esportiva
  • Respecte al medi ambient
Nivell 2. Intermig

Objectiu: Introducció de la tècnica de gir i domini de la taula fins a tenir control “total” de la taula

• Millora d'aspectes tècnics i físics
  • Saber estar dins de l'aigua, respectar els torns i les prioritats
  • Enfortir l'aspecte psicològic d'autosuperació
  • Saber triar el material adequat a les condicions del mar amb qualitat, seguretat i diversió
Nivell 3. Perfeccionament

Objectiu: Entrenament de trucs i videocorrecció

• Seguretat en condicions extremes
  • Millora d'aspectes tècnics i físics
  • Treballar la fortalesa psicològica i superació
  • Saber triar el millor material segons les condicions marítimes
Formació per Nivells

Sessions formatives

Organitzem sessions de formació sobre el surf per escoles i instituts. El director de l'escola, Abel Marsal, és l'encarregat de fer les xerrades. Els continguts són diversos i donen peu a tractar temes diversos, des de meteorologia fins a física hidrodinàmica.

• Explicació del material necessari per practicar surf (funció tèrmica dels neoprens, tipus de taules i materials, etc)
  • Història del surf i implantació a Catalunya
  • Teoria del mar i les onades

Les sessions teòriques són molt enriquidores pels infants i els ajuda a descobrir el surf i els anima a practicar-lo.

Sessions formatives

Activitats especials

Finals de curs

Durant el mes de juny organitzem activitats especials de final de curs per escoles i instituts. Una jornada especial per celebrar la clausura de l'any escolar on els nens gaudiran d'una jornada de records memorables amb els companys.

Competicions

Oganitzem la celebració d'activitats de tipus competitiu entre alumnes de diferents classes o de diversos centres:

• Torneig interescolar de Surf: Competició entre classes de la mateixa escola o entre cursos de diversos centres.
  • Celebració del Dia Internacional del Surf: Cada dia 20 de juny celebrem el Dia Internacional del Surf amb una competició extensiva a alumnes de les escoles amb les que treballem habitualment.

Activitats especials
La primera escola de surf de Catalunya

L’Escola Catalana de Surf és l'escola de Surf nº1 a Catalunya. Fundada l'any 2003 disposa del nombre més gran d'alumnes matriculats cada any. Amb seu a la platja de Castelldefels, disposa de canals abalisats exclusius on els alumnes poden practicar surf tot l'any. Està homologada per la Federació Espanyola de Surf, la Federació Catalana de Surf i la International Surfing Association.

Tenim un índex de satisfacció molt alt per part dels usuaris i ens agrada seguir millorant dia a dia per transmetre la passió per aquest esport.

4.8 de cinco estrellas en Trustpilot
311 opiniones

Informació i contractació

Si vols més informació sobre les classes de surf per a escoles i instituts pots contactar amb nosaltres.

Escriu-nos a info@escolacatalanadesurf.com o truca'ns al 93 710 64 30 i te n'informarem.