Paddle Surf amb onades

Atreveix-te a agafar una onada damunt d'una taula de paddle surf. Amb les classes de SUP amb onades aprendràs a remuntar onades, fer girs i maniobres de manera autosuficient i guanyar estabilitat damunt de la taula de paddle.

Durada: 2 hores
Nivell: Intermig

El curs de sup en ones és perfecte per dominar la tècnica del paddle surf. Els objectius del curs són:

Aprendràs a reconèixer les ones i sabràs com abordar-les

Millorar aspectes tècnics i físics

Saber estar dins de l'aigua, respectar els torns i les prioritats

Coneixement de l'equip; ús i manteniment

1 a 2 persones .50€ / persona

Si inscrius a més de dues persones tens descompte en el preu del curs.

-10% 3 a 4 persones . 45€ / persona
-20% 5 o més . 40€ / persona

Inclou: material necessari i assegurança d'accidents

• Entendre el mar (corrents, formació de les onades, trencants)
  • Visualització de possibles perills i com afrontar-los
  • Aprendre les regles de prioritat i seguretat
  • Escalfar adequadament abans d'entrar en l'aigua (estiraments, respiració,etc.)
  • Conèixer els perills i com evitar cops propis o aliens
  • Tècnica de remada i col·locació damunt de la taula
  • Posició per surfear l'onada
  • Aprendre les diferents tècniques per remuntar les onades
  • Coneixement de l'equip; ús i manteniment

Entendre el mar en tota la seva dimensió i complexitat per poder fer surf per tot el món i amb garanties, atès que les condicions són molt diferents a cada platja

El curs de SUP en onades el podràs fer qualsevol dia de dilluns a diumenge de 10 a 19 hores. Després de la inscripció t'enviarem emails de convocatòria de classes cada vegada que hi hagi onades adeqüades. Només hauràs de fer clic a l'enllaç de l'email per confirmar la teva assistència. Així t'assegurem que aprendràs amb les millors condicions.

Aquest curs té 1 any de validesa des del moment de la compra.

El curs de SUP en onades té lloc a qualsveol de les dues escoles de Barcelona i Castelldefels. Pots veure la localització exacta al mapa. Alternativament la classe es podrà fer a Montgat, segons les condicions meterològiques.

Barcelona (oficines)
Rocafort, 188
08029, Barcelona

Si considerem que les condicions del mar són perilloses o dolentes, cancel·lem la classe i la recuperem més endavant. També podem fer activitats paral·leles segons prefereixis. Tu tries!

Cada setmana enviem per email les convocatòries previstes en funció de les condicions meteorològiques. Si vols apuntar-te a la classe, només has de fer clic a l'enllaç de l'email que rebràs per confirmar la teva assistència.