Skimboard

El passat 14 de febrer a les 12:30 l’Escola Catalana de surf juntament amb Voodoo skimboard va organitzar dins de Port ginesta, una sessió fotogràfica, un test del nou material de la temporada 2016 i unes classes gratuïta de Skimboard.

El skimboarding és un esport semblant al surf, amb la gran diferència que es practica prop de la riba, en aquest cas en un skimpark artificial. El skimmer espera petites ones des de la riba per córrer cap a l’aigua, deixar caure la seva taula i pujan-t’hi a gran velocitat en la direcció de l’ona, per a posteriorment surfearla, fins a finalment acabar de tornada a la riba, o llisca en llocs d’aigua estancada a gran velocitat.

Després de l’esdeveniment els participants es van quedar a menjar un Brunch a Sea Salt Surf Bar. L’objectiu principal de l’escola de surf és animar tothom a que facin esport, menji saludablement i gaudeixin del nostre entorn natural tant de platja com de mar.

Gràcies High Dron Bcn per aquest vídeo!
Escola Catalana de Suf / Sigui Salt Surf Bar.

de Abel Marsal Surf Actes