Nova escola de surf a Castelldefels

El passat dia 9 de gener vam inaugurar, amb molta il·lusió, el nostre nou centre de surf a Castelldefels. La nova escola de surf de Castelldefels compta amb un restaurant propi, el Sea Salt Surf Bar, on podràs esmorzar, prendre un suc de fruita natural, fer un brunch o prendre un cocktail a mitja tarda abans i després de fer surf.

El nostre centre està en un lloc privilegiat dins el port de Port Ginesta. Les condicions són ideals per aprendre i estem a només 15 minuts de Barcelona Ciutat. Els seus fons marins són de poca profunditat, ideal per a debutants i nens.

Els dies que el mar està més gran, el nostre centre és perfecte per al nostre alumnes de perfeccionament amb els que utilitzem la video correcció per millorar el seu estil i tècnica.

Els dies sense onades aprofitem la nostra ubicació per fer entrenaments funcionals de Beach workout surftraining, skate aplicat al surf i pàdel surf.

Et convidem a que vinguis i ens coneguis. També t’animem a que facis esport, menjis saludablement i canviïs els teus hàbits per millorar la teva qualitat de vida i siguis una mica més feliç.

de Abel Marsal Surf Actes