Campionat de Catalunya de Surf Sènior i Master

Semàfor groc per al Campionat de Catalunya de SURF Sènior i Màster 2024, femení i masculí el proper cap de setmana 10 i 11 de febrer.

Es tracta d´una competició oficial pels surfers de Catalunya lluitaran per aconseguir el títol de Campió de Catalunya.

La prova comprendrà un total de quatre categories:

• Sènior Masculí +18
  • Sènior Femení +18
  • Màster masculí +35
  • Màster femení +35

Es preveu una participació de 112 competidors en les diferents categories.

La previsió és realitzar la competició en un cap de setmana. Es valoraran les previsions pel cap de setmana i en cas que no es vegi oportú realitzar la prova s'ajornarà per la següent setmana. La intenció és dur a terme un campionat de qualitat amb les previsions marítimes adequades i que tots els participants puguin demostrar el seu potencial.

Tota la informació i actualització de dades e informació relativa a la competició es faran visibles a través d'Instagram @fsurfcat .

El lliurament de premis serà presidit per representants de l’Ajuntament de Sitges junt amb el President de la Federació Catalana de Surf i el representant de l'Escola Catalana de Surf.

L'Escola Catalana de Surf i la Federació Catalana de Surf treballen fort per tal de donar visibilitat al Surf a Catalunya i promoure la pràctica d´aquest esport i esperem que aquesta competició sigui una mostra d´aquest creixement de surfistes que tenim a la nostra terra .

La inscripció al campionat té un cost de 30€ per participant, que per tractar-se d'una entitat sense ànim de lucre, es destinarà a cobrir les despeses d'organització com són elements de seguretat, personal, aigua, fruita, samarretes o trofeus.

Es donarà àmplia difusió de l'acte a través dels diferents mitjans de comunicació i xarxes social així com la retransmissió en streaming de totes les finals.

de Abel Marsal Surf Actes