Surf Intermig - Nivell 2

Depura la teva tècnica i millora el teu físic amb el curs de surf intermig nivell 2. Aprèn lectura d'onades, take offs, bottom turns, varietat de maniobres, flow i elegància entre altres tècniques.

Durada: 2 hores x 4 dies
Intermig
Totes les edats

El curs de surf intermig nivell 2 està dirigit a surfistes iniciats que busquen millorar aspectes concrets de la seva tècnica així com cobrir mancances en els fonaments d'aquest esport. Ens adaptem al teu nivell per treballar maniobres i corregir fallades, a la vegada que depurem la tècnica. Amb aquest curs aconseguiràs:

Millorar aspectes tècnics i físics

Saber estar dins de l'aigua, respectar els torns i les prioritats

Enfortir l'aspecte psicològic d'autosuperació

Saber triar el material adequat a les condicions del mar amb qualitat, seguretat i diversió

Surf Intermig Nivell 2 139€ / persona
Inclou: material necessari i assegurança d'accidents
Nota: Les classes de surf són en grups reduits (màx. 8 persones) i es convoquen regularment. Informació i horaris

Les classes tenen una durada de dues hores, durant les quals es realitzarà un escalfament general, classe teòrica i classe pràctica per treballar els objectius proposats pel professor segons el nivell de cada alumne.

Per perfeccionar les teves capacitats és important treballar la teva capacitat física alhora que els aspectes tècnics. T'ensenyarem exercicis específics per millorar la teva força i resistència en llargues jornades sobre la taula.

En aquest curs cobrirem els següents punts en funció del teu nivell i de les teves preferències d'aprenentatge:

Nivell Intermedi B1 :
  • Cullera o "ànec" , remuntar i fer bon ús de les corrents
  • Take off, agafar les onades abans que trenquin
  • Bottom turn
Nivell Intermedi B2 :
  • Ubicació i posicionament a la part mes alta de l'onada
  • Estirades i Velocitat
  • Lectura de l'onada

Per inscriure't al curs és imprescindible haver realitzat alguna classe de surf i tenir un bon nivell de natació.

El preu del curs inclou assegurança d'accident i material de surf, tot i que si ho prefereixes pots fer servir el teu equipament.

Podràs fer el Curs Intermig nivell 2 en l'horari següent:

CastelldefelsBarcelona
Dilluns De 9 a 17 hores A concretar
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Dissabte
Diumenge

Després de la inscripció t'enviarem emails de convocatòria de cursos cada vegada que hi hagi onades adeqüades per aprendre a surfejar. Només hauràs de fer clic a l'enllaç de l'email per confirmar la teva assistència. Així t'assegurem que aprendràs amb les millors condicions.

Important: És obligatori arribar a l'escola entre 15 i 20 minuts abans de començar la classe.

Aquest curs té 1 any de validesa des del moment de la compra.

Les nostres escoles són a Castelldefels (veure mapa) i Barcelona. També disposem de l'escola móbil, amb la que ens desplacem a les platges amb les millors onades, com ara Sitges o Montgat.

De manera temporal i degut a l'alerta sanitària pel COVID-19, no podem permetre la utilizació de dutxes i vestidors.

Les classes acostument a tenir una durada de dues hores. Els horaris son variables; t'enviarem convocatòries cada setmana.

Cada setmana enviem per email les convocatòries previstes en funció de les condicions meteorològiques. Si vols apuntar-te a la classe, només has de fer clic a l'enllaç de l'email que rebràs per confirmar la teva assistència.

Els monitors estan permanentment vigilant els alumnes. Les classes mai tenen més de 8 alumnes per monitor, la qual cosa els permet oferir classes de qualitat amb vigilància constant. A més, la platja de Castelldefels, on fem la majoria de classes, és una platja de molt poca profunditat el que facilita la formació d'ones petites i fàcils per aprendre, alhora que ofereix un bon nivell de seguretat. Tot el material de surf d'iniciació és tou per a protegir-nos dels cops i compleix amb les exigències en matèria de seguretat.

A partir dels 6 anys. És imprescindible saber nedar.