¡NOU!

Classe de Longboard

El nostre objectiu és oferir experiències que serveixin com a espai de trobada i facilitar el procés d'aprenentatge i millora del surf en la modalitat de longboard. Apunta't a una classe de longboard amb Long Tribu, un projecte carregat d'il·lusió, que té com a objectiu convertir-se en un espai de trobada entre persones que gaudeixen d'aquesta modalitat de surf.

2,5 hores
Tots els nivells
Totes les edats

El nostre objectiu principal és facilitar el procés de aprenentatge i millora de les persones apassionades de la modalitat de surf: longboard.

Concretament, perseguim els objectius següents específics:

Acompanyar a la pràctica d'un surf segur

Oferir eines per guanyar autonomia a l'aigua

Orientar mediante metas adaptadas a tu nivel

Motivar-te des de les teves capacitats i característiques particulars

Treballar per objectius individualitzats a cada sessió

Long Tribu és un projecte carregat d'il·lusió, que té com a objectiu convertir-se en un espai de trobada entre persones que gaudeixen del surf com a forma de vida i que busquen la manera més fluida de progressar, superar-se i esprémer la modalitat de surf que més ens agrada, el longboard. Per aquí trobareu una immersió 100% single finn. Podràs conèixer més i millor aquesta modalitat de surf, així com llocs i persones; viure noves experiències; obtenir eines de treball tant dins com fora de laigua. En definitiva, aprendre i millorar el teu nivell de surf amb una comunitat que no deixa d'expandir-se!

Per què?

Neix com a resposta a dues necessitats:

La manca dentrenadors i recursos específics per millorar en aquesta modalitat de surf a Catalunya.
La manca de comunitat surfera entre les persones que la practiquen.

Com?

El nostre objectiu és oferir experiències que serveixin com a espai de trobada i facilitar el procés d'aprenentatge i millora a l'esport que més ens agrada: el surf. Viu l'experiència Long Tribu a través de:

• Trobades a Tribu
  • Surf Trips a Tribu
  • Escoleta de la Long Tribu CAT

Escola de Longboard de Catalunya

El mediterrani és un mar ple de possibilitats quan es donen les condicions adequades al nivell; per això les classes s'organitzen segons la previsió d'onades, el nivell i les necessitats de la persona, buscant sempre les condicions òptimes per aprofitar la sessió al màxim.

Treballem mitjançant un sistema de CONVOCATÒRIA via Grup de Whatsapp destinat exclusivament als nostres alumnes: l'Escola de la LONG TRIBU. Normalment a l'horari de 8 a 10.30h o de 10.30 a 13h, qualsevol dia de la setmana. De novembre 2023 a març 2024 a l'Escola catalna de Surf.