Busques un espai únic per a celebrar algún acte?

La solució és fàcil; lloga l´Escola Catalana de Surf. El nostre espai és una opció immillorable per a la celebració d'actes privats particulars, per a empreses o institucions i al costat de la platja, per a que l'experiència sigui inoblidable!

Oferim un gran espai polivalent, interior i exterior, amb molt de caràcter i estil propi dins de Port Ginesta, Castelldefels. Un espai versàtil i completament privat per a tot tipus d'esdeveniments que podeu celebrar en qualsevol època de l'any.

Realitza activitats de surf en grup

També oferim la possibilitat de fer activitats de surf abans o després de la celebració del teu acte. Pots organitzar una sessió de Paddle Surf, amb el super divertit Big SUP (fins a 12 persones per taula!), o una classe de surf.

Ideal per a jornades de Team Building d'empresa que comencen amb esport i acaben amb sopar i festa. Tens els banys i els vestuaris a la teva disposició per facilitar la transició entre les activitats.

Pel que fa al menjar pots comptar amb la nostra oferta de càtering amb diferents opcions de menú o pots contractar un càtering de la teva elecció.

Un espai on tindràs una experiència inoblidable, amb bon ambient i cocteleria especial.

Realitza activitats de surf en grup
Característiques de l'espai

L´Escola Catalana de Surf disposa d´espais preparats per a qualsevol acte. Es tracta d'un local diàfan i multifuncional.

Dimensions:

• Espai diàfan: 180m2
  • Exterior: 400m2
  • Terrassa coberta addicional: 104m2.

Inclou:

• cuina office
  • equips de sonorització professional
  • il·luminació professional de discoteca
  • mobiliari desmuntable

Capacitat total: 200 persones

Si vols organitzar una activitat de team building, acte d'empresa, rodatge, festa d'aniversari, comunió, etc. és el lloc perfecte.

Gaudireu d'un ambient tranquil, amb vistes al mar i amb les millors instal·lacions!

Informació i reserves

Envia'ns les dades següents: Nombre de persones, data, hores d'inici i de fi, pressupost aproximat i descripció de l'esdeveniment.
Et prepararem un pressupost personalitzat sense compromís.

CONTACTA AMB NOSALTRES