Obrim nova escola de surf a Barcelona!

Aquest mes estem super emocionats d'anunciar-te que obrim escola a Barcelona! Ens podràs trobar al Passeig Joan de Borbó 78, a la Barceloneta. La gran majoria dels nostres alumnes viuen a Barcelona així que obrim a Barcelona perquè volem estar més a prop teu.

T'esperem el dissabte 17 de març!

El proper 17 de març obrim l'escola amb una jornada de portes obertes per a que puguis venir a veure'ns, i ho celebrem amb sessions de paddle surf gratuïtes per als alumnes de l'escola. Si ets alumne i disposes d'hores de surf o paddle surf podràs fer una sessió sense consumir el teu saldo. Si no disposes de saldo pots comprar una classe de paddle surf i el dissabte et regalem la primera classe.

A partir del cap de setmana rebràs una convocatòria especial per a aquesta ocasió. Estarà limitat a tres grups de 13 alumnes així que afanya't per no quedar-te sense plaça!

A més celebrem també el quinzè aniversari de l'Escola Catalana de Surf com a escola de formació per a surfistes que encara avui ens esforcem per mantenir els mateixos valors i passió que el primer dia: "ensenyem a surfejar amb qualitat, seguretat i diversió".

Una ubicació excepcional

A l'Escola Catalana de Surf a Barcelona hem arribat a un acord amb el conegut Locals Barceloneta per oferir formació i lloguer de surf així com també servei de taquilles per a socis a només 30 metres de la platja. Perquè volem estar el millor situats per facilitar-te l'accés a la platja.

En el local disposem de vestuaris i dutxes amb aigua calenta.

A més, l'accessibilitat de la Barceloneta converteix aquesta zona en una de les més atractives per surfejar. Estem ben connectats amb transport públic, metro (L4) o la xarxa d'autobusos de Barcelona; o amb transport privat, ja que existeix un pàrquing municipal enfront de les instal·lacions. I si ets de moure't de forma sostenible tens un pàrquing de Bicing just davant de l'escola.

Serveis i novetats

Les condicions del mar a Barcelona ofereixen un entorn molt favorable per la pràctica del paddle surf. Així que entre els serveis que ofereix l'Escola es troba el paddle surf però també classes de surf, carver board o surf training.

A més de formació, a l'escola també oferim servei de lloguer de material de surf.

Si tens dubtes relacionats amb preus o altres serveis, pots aprofitar el dia de la inauguració per solucionar-les i sinó, pots visitar-nos en qualsevol altre moment dins l'horari d'atenció, de dimecres a diumenge de 10:30h a 18h.

Condicions del mar

Si coneixes el mar de Barcelona sabràs que els dies d'onades són força escassos i quan els tenim no sempre són les onades adequades per a principiants. En canvi, a Castelldefels les onades són millor per a principiants a i són molt més freqüents. Per aquesta raó quan compres una classe o curs de surf ho fas a qualsevol de les dues escoles i és quan reps la convocatòria que podràs triar en quina de les dues escoles vols fer-la.

Amb aquest projecte volem acostar-te a una passió que cada dia té més seguidors. De la mà de l'Escola Catalana de Surf, començaràs a gaudir del Surf a Barcelona, com mai abans ho havies fet.

T'apuntes a la inauguració?

de Abel Marsal Surf Actes