Resultats Campionat de Catalunya de Surf 2024

El passat dissabte 10 de Febrer es va celebrar el  Campionat de Catalunya de Surf Sènior i Màster 2024 a Port Ginesta, Sitges. L’esdeveniment es va organitzar conjuntament entre al Federació Catalana de Surf i l'Escola Catalana de Surf.

Es tracta d´una competició oficial, oberta a tots els surfistes federats on es van lluitar per aconseguir el títol de Campió/ona de Catalunya.

El panell de jutges va estar format per Carlos Pradera, Claudia de Gispert, subcampiona de Catalunya de longboard i Marc Pedrotxe, campió de Catalunya de longboard. Cal destacar el canari Eduardo Pérez Álvarez, cap de jutges interancional de la ISA i de la European Surfing Federation, que va volar a Barcelona especialment per a la ocasió.

El campionat va tenir una participació final de 30 candidats.

Els podis del campionat van ser els següents:

Open Masculí

1. Gorka Arizmendi
  2. Hersy Campoverde
  3. Pau Seda
  4. Ferran Sancho

Open Femení

1. Elisabet Estíbaliz
  2. Sofia Nogues
  3. Valeria Fernández
  4. Victoria Fernández

Màster Masculí

1. Gorka Arizmendi
  2. Abel Marsal
  3. German Prieto
  4. Iván Fernández

Màster Femení

1. Elisabet Estíbaliz

Algunes imatges del campionat

Agraïments

El principal patrocinador de l'acte va ser Billabong, que també és el nostre patrocinador oficial a l'Escola Catalana de Surf.

Volem agrair a l'associació sense ànim de lucre SUPerando i a la comunitat de surfistes de La Long Tribu per la seva col·laboració en l'organització de l'acte, així com també fer especial esment a la Regidoria de platges i esports de l'Ajuntament de Sitges per a la seva contribució.

Per acabar volem donar l'enhorabona a tots els participants d’aquesta edició pel seu gran nivell i particularment felicitar el director de la nostra escola, l'Abel Marsal, per la seva segona plaça en la categoria Master.

Moltes gràcies a tots els participants i esperem poder organitzar ben aviat més campionats com el d'enguany.

de Redacció Actes Surf