Casal d'estiu Multiesport

El millor casal pels més petits. Un casal d'estiu multiesport per a nens de 4 a 12 anys. Faran amics, jugaran i descobriran el mar per mitjà de jocs que els ajudaran a agafar confiança amb el medi. Sempre acompanyats dels nostres monitors titulats. Porta'ls a divertir-se!

Duración: 1 Setmana
Dates: 26 de Juny a 6 de Setembre
Castelldefels
Tots els nivells
4 a 12 anys
Reserva ara

Què farem

Els casals d'estiu multiesport estan pensats per als més petits de casa. Dissenyat per nens de 4 a 12 anys, s'ho passaran d'allò més bé fent:

Natació i descobriment del mar

Treball de la Propiocepció i coordinació

Familiarització amb el medi, natació amb onades, apnea

Tardes de cine, tallers, manualitats, jocs per equips i activitats sorpresa

Gaudiran de fer esport i salut amb els seus amics

Preus

Pots apuntar-te a la modalitat de casal que vulguis:

Opcions Casal Multiesport Preu

Jornada completa
de Dilluns a Divendres de 9.00 a 17.00

334 € / setmana

Matins
de Dilluns a Divendres de 9.00 a 13.30

239 € / setmana
Promoció Limitada Casals d'estiu

Promo A: Porta 2 amics i aconsegueix un 10% de descompte
Promo B Vine gratis: Porta 4 amics i aconsegueix un 20% de descompte (o sigui, vens gratis!)
† Per a que s'apliquin les ofertes, tots els alumnes han d'estar a la mateixa reserva. Les ofertes no són acumulables entre si.
A més, 5% de descompte addicional si vens més d'una setmana.
(Per a reserves de més d'una setmana truca per telèfon al +34 93 710 64 30)

Detalls de l'activitat

Horaris

Tot i que cada dia és diferent, l'horari tipus del Casal Multiesport és el següent:

Casal Multiesport Jornada Completa Casal Multiesport Matins
9:00h Benvinguda Benvinguda
10:00h Sessió d'activitats a la platja Sessió d’activitats a la platja
12:00h Descans i hidratació Descans i hidratació
12:30h Jocs de propiocepció, equilibri, gimcanes Jocs de propiocepció, equilibri, gimcanes
13:30h Dinar
15:00h Tallers, Manualitats i Cine
17:00h Recollida

Localització

Castelldefels

Port Ginesta
Local 109, Les Botigues de Sitges
08860 Castelldefels, Barcelona
Com arribar-hi >

Com arribar-hi:
C-32 o C-31 (peatge)
Renfe Línia R2S direcció Vilanova i la Geltrú
L94, Barcelona Pl. Catalunya-Platja de Castelldefels-Botigues de Sitges

Preguntes freqüents

Els monitors de l'escola s'encarreguen de vetllar per la seguretat dels alumnes. Tots el monitors tenen coneixements de socorrisme i primers auxilis.

Els monitors estan permanentment vigilant els alumnes. Les classes mai tenen més de 8 alumnes per monitor, la qual cosa els permet oferir classes de qualitat amb vigilància constant. A més, la platja de Castelldefels, on fem la majoria de classes, és una platja de molt poca profunditat el que facilita la formació d'ones petites i fàcils per aprendre, alhora que ofereix un bon nivell de seguretat. Tot el material de surf d'iniciació és tou per a protegir-nos dels cops i compleix amb les exigències en matèria de seguretat.

En el cas improbable que un alumne es faci mal, el monitor/a responsable comunica al director de l'escola i als pares qualsevol sospita o queixa de salut dels nens/as, així com cops o ferides sigui quina sigui la seva gravetat. Tots dos centres de la Escola Catalana de Surf disposen d'un C.A.P. (Centre d'Atenció Primària).

En el cas que els pares o tutors del nen/a no es trobin en les instal·lacions de l'escola es comunicarà la situació als pares i es trasllada als nens al centre perquè els visiti el metge. En funció del diagnòstic, d'acord amb els pares i el tractament prescrit pel doctor, es decideix la continuïtat de l'estada i el procediment a seguir.

Tots els cursos de la Escola Catalana de Surf inclouen un segur metge d'accident que cobreixen cures o tractaments així com el trasllat del nen al domicili familiar en cas de necessitat. Els equips directius de l'escola estan formats en primers auxilis.

VEURE MÉS PREGUNTES FREQÜENTS >

Opinions dels nostres alumnes