NOU!

Curs de Surf mensual Adults

Aprèn a surfejar i posa't en forma amb el curs mensual de surf. Gaudeix amb seguretat dels entrenaments en espais oberts a la vegada que aprèns un esport tan emocionant com el surf. Tria els dies que vols assistir i aprèn lectura d'ones, take offs, bottom turns, varietat de maniobres, flow i elegància entre altres tècniques. De Setembre a Maig.

(1 set - 31 maig) 2 hores x 1 ó 2 dies / setmana
Montgat (Mobile School)
Nivell: Inicial / Avançat
Edad: +18 anys

El curs de surf mensual està dirigit a surfistes iniciats que busquen millorar aspectes concrets de la seva tècnica així com cobrir manques en els fonaments d'aquest esport i mantenir-se en forma. Ens ajustem al teu nivell per treballar maniobres i corregint errors, al mateix temps que depurem la tècnica. Amb el curs de perfeccionament al surf aconseguiràs:

Millorar aspectes tècnics i físics

Saber estar dins de l'aigua, respectar els torns i les prioritats

Enfortir l'aspecte psicològic de autosuperación

Saber triar el material adequat a les condicions del mar amb qualitat, seguretat i diversió

Triar una de les següents modalitats:

Pagament per domiciliació bancaria

10% de descompte per pagament trimestral

15% de descompte per pagament anual

El preu inclou:
  • Material: Taula de surf i vestit de neoprè. El monitor triarà la més adequada d'entre més de 30 diferents. Skate, SUP i tots els materials que emprarem.
  • Assegurança d'accidents privada
  • Monitor titulat
  • Instal·lacions: dutxes d'aigua calenta i vestidors per desar els teus objectes de valor (cartera, mòbil, claus...)

Només necessitaràs:

• Roba de bany (vestit de bany). Recomanem utilitzar-lo per sota del neoprè.
  • Tovallola
  • Calçat esportiu

Curs mensual de Surf (1 d'octubre - 31 de maig) amb una o dues classes de surf de dues hores durada dividits en dos grups segons nivell. Farem entrenaments, classe teòrica i pràctiques per a treballar els objectius proposats pel professor segons el nivell de cada alumne.

Per perfeccionar les teves capacitats és important treballar la capacitat física alhora que els aspectes tècnics. T'ensenyarem exercicis específics per a millorar la teva força i resistència sobre la taula.

Requisits de nivell

Nivell 1:

• Bona forma física i nivell de natació.

Nivell 2:

• Bona forma física i nivell de natació.
  • Nivell intermedi de surf
  • Disposar d'equip propi i mitjà de transport a localitzacions alternatives

Per al nivell 2 necessitarem les millors ones. Per aquesta raó les classes seran en diferents localitzacions segons de les condicions de la mar (Castelldefels, El Prat de Llobregat o Montgat).

El preu del curs inclou assegurança d'accident.

Les classes del curs de surf mensual són d'un o dos dies a triar entre els següents:

• Dimarts a Divendres:
    • Matins: 10.30 a 12.30
  • Cap de setmana:
    • Dissabte: 9 a 11
    • Diumenge: 9 a 11

Important: És obligatori arribar a l'escola entre 15 i 20 minutos abans de començar la classe.

Montgat (Mobile School)

Escola mòbil. Et portem on hi hagi les millors onades; habitualment anem a Montgat.
Com arribar-hi

Si considerem que les condicions del mar són perilloses o dolentes, cancel·lem la classe i la recuperem més endavant. També podem fer activitats paral·leles segons prefereixis. Tu tries!

Per descomptat. Pots portar la teva pròpia taula, neoprè, etc.

La forma de pagament és per domiciliació bancaria, tret del primer mes que, en ser d'inscripción online, es fa amb tarjeta de crèdit/dèbit.